fredag 1 april 2011

7 dayssssssss........

Tänk er rubriken som en viskning. Som i "The ring". När de ringer upp och viskar "7 days" och sen lägger på!!!!

Alltså.. herregud. Jag håller på att avlida lite tror jag. Fan. Fan. Fan. Jag är stört nervig! Vet inte vad jag ska säga, vad kommer de säga? Tänk om jag inte fattar vad de säger, tänk om de inte fattar vad jag säger. Aaaaaah. Snart, snart, snart... de ringer snart. Herregud, hurhurhur? Jag bara svamlar, vet inte vad jag pratar om. Jag är rädd.

Nu ska jag titta på en film, på engelska. Jag ska har engelsk text, jag ska sitta och härma allt de säger. Jag ska sitta och prata engelska med mig själv. Kanske kolla youtube-klipp på engelska. Och härma. Bara lyssna på engelsk musik. Fram tills de ringer. Ända tills dess. Fan, hur ska jag klara det här!? Kan de inte bara ringa typ nu. Jag är inte beredd. Men jag är rädd. Jag vill få det överstökat. Shitshitshit. Hjäääääääälp!


Vi får fan se om jag överlever det här... ytterst tveksamt. Men jag backar inte, det gör jag inte. Jag gör faktiskt inte sådant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar