måndag 4 april 2011

Seize the day

I dag har jag varit hos mormor och tvättat alla mina kläder (hon har tvättstuga = mer tvätt kan tvättas samtidigt = effektivare tvättning). Så nu är det väl egentligen bara att sätta igång med packandet, på riktigt. Medan vi väntade på tvätten var jag, mormor, min morbror och Sofia (MM, MBM och SS(?)) och åt lunch på thaien. Mysigt! 

Sen gick jag och Fia till centrum och uträttade lite ärenden, införskaffade några saker som jag behövde. Och efter det åkte jag in till stan och tog en långfika samt promenad med Nicolina. Ååh, älskade vän! Fan vad jag kommer sakna!


Nu ska jag väl gå och ta tag i grovdisken från helgen (man pallar ju inte, det är väl därför den fortfarande är kvar där på diskbänken gissar jag. Men det är väl lika så bra att ta tag i saken... ).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar