fredag 1 april 2011

Högskoleprov

Okej, i morgon ska jag skriva högskoleprov. Jag har den där förbaskat braiga högskoleprovsboken. Nästan 400 spänn gick den loss för. Har jag pluggat? Nej, inte direkt. Jag tycker inte det där jag gjorde för sisådär en två månader sedan räknas som att plugga. Jag hann ju inte ens plöja igenom hela första kapitlet. Ångrar  jag mig? Ja, lite. Men jag har inte hunnit, orkat eller haft inspirationen till det. Så är det nog. Men i morgon gäller det i alla fall.

Klockan 8.20 ska jag vara på plats. Fan vad tidigt! Den här gången vet jag ingen annan som ska göra det. Trist som fan. I alla fall på lunchen.. luncha själv liksom. Kul liv. Men vad ska man göra..? Finns inget att göra.

I går sa jag hej då till ett annat av mina hjärtan.  ♥ 
Shit, hur ska det här gå egentligen?
Jag kanske kommer hem direkt...

Nu ska jag plocka i ordning lite på mitt rum innan jag går och lägger mig. I morgon blir det middag för hela tjocka släkten. Eller nej.. fast nästan. Eller egentligen inte. Det är mer kompisar som kommer, familjekompisar. Eftersom att jag drar till London om en vecka(!!!!!) så ska det firas födelsedag och sägas hej då. Det blir nog bra det där.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar