onsdag 20 april 2011

Sambaaaa!

Bild från i går - Från vänster; Felipe, Gin ("No, not Jim, Gin. You know
Gin and Tonic!? Yeah, Gin."), Luciano och Victoria.
I dag står det samba på schemat. Spännande! Men först ska jag springa en sväng på stan och försöka hitta en väska (min ryggsäck stinker öl eftersom att Luciano spillde ut hela sitt glas över min väska i går), ett par skor - sandaler, ballerinor eller ett par vanliga tygskor (jag har insett att jag inte har några lämpliga skor att ha till kortbyxor/kjol utan strumpbyxor), ett engelsk-engelskt lexikon och lite kort.

Sen bär det av mot skolan och idag ska jag för första gången träffa Alan - han som gjorde telefonintervjun med mig. Det ska vara ett möte (vet inte om det bara är jag, eller om det är för alla som ska jobba) och detta ska vara på den tiden som jag i vanliga fall brukar ha Grammar/Vocabulary så den missar jag i dag. Efter det har jag de två ordinarie lektionerna precis som vanligt och sen, när skolan är slut, ska vi iväg på Coktail and Samba lessons. Hur kul!? Väldigt spännande om inte annat!! (Victor är i alla fall helt lyrisk!)



2 kommentarer:

  1. Saknar dig Julia! :)

    Vill prata med dig. Måste fixa en mikrofon till datorn.

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig med! Jag tänkte på dig idag och att jag ville prata med dig! Så fixa en mikrofon!! KRAM!

    SvaraRadera