lördag 9 april 2011

Pictures

Fick lite hjälp med packningen!

Var självklart tvungen att packa om i väskorna eftersom att jag hade övervikt!


Lillebroren roar sig med att spela mobilspel.

Det finns mycket spännande på en flygplats, till exempel kan man titta på väskorna när de åker iväg på rullbandet. 

Pappa var tigervakt.


Nu bär det snart av....

Hej då Sverige!



Hej England! 

Det märks att våren har kommit mycket längre i London än i Sverige, det är väldigt mycket grönare!


De slängde verkligen väskorna på flaket.

Det är bron jag har tagit kort på!


Barking.

Nu ska jag gå ut och se mig omkring! Lite trist bara att det inte är några andra här ännu.. Men den franska tjejen ska i alla fall vara typ lika gammal som jag, så jag håller tummarna för att hon kan bli min vän! ;-)

5 kommentarer:

  1. Vi såg dig försvinna upp bland molnen och ge dig ut i den stora världen du modiga unge. Var rädd om dig du älskade barn. Är så stolt över dig gumman. Älskar dig! Vi kommet att sakna dig massor.

    PS
    Vi har bilder från när planet lyfter och du försvinner upp bland molnen. ;)

    SvaraRadera
  2. Hallå syrran det faktiskt en leopard!

    SvaraRadera
  3. Det skulle så klart vara;
    det är, men är försvann visst.

    SvaraRadera
  4. Jullan, tänker du också alltid på robinsson-micke när du ser folket som jobbar på arlanda med att köra väskorna?

    SvaraRadera
  5. Leo: Jag ber om ursäkt! Och jag har nu åtgärdat det! ;-)

    Josephine: Haha, ja verkligen!! :-D

    SvaraRadera