lördag 9 april 2011

Hey lonley!

Jag har sjukt tråkigt. Vet inte riktigt vad jag ska göra...

Jag gick ner på stan för några timmar. Såg mig omkring lite. Gick i lite affärer, tittade. Kikade lite på en marknad som är här borta varje torsdag-söndag (tror jag att det var). Det var lite som på Hötorget skulle jag vilja säga. Samma känsla, fast det var lite mer. Sen gick jag och köpte mig ett simkort för att kunna använda min telefon. Så jag gick in på Carphone Warehouse (vilket är deras motsvarighet till The Phonehouse) och bad om hjälp. 


Han som hjälpte mig tittade helt plötsligt på min hand och sa "Oh, you're wearing a ring. Is your boyfriend in Sweden?". "No, I don't have any boyfriend" svarar jag. Då säger han "but if you don't have a boyfriend, how can you wear that ring?". På det svarar jag "ööh, ööh... in Sweden we can do that!" 












hahahah Jaja, det går bra det här! 

3 kommentarer:

  1. Å så fint väder ni tycks ha där. Men idag lyser solen på oss också från en klarblå himmel. Nu ska vi sätta fart så vi hinner njuta av den innan middagsgästerna kommer och firar pappan.

    Ha det gott! Hoppas det blir mer fart idag. ;)

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det ser ut på bilderna! :) Hahaha älskar kommentaren om ringen!

    SvaraRadera
  3. Mamma: Det är jättevarmt! Det är typ som sommar. :-) Skönt att solen tittar fram även på er. Hälsa alla! Puss

    Jossan: Ja, det ÄR mysigt! :-) Eller hur.. det bästa av allt är att jag har ringen på höger hand. Är det annorlunda här eller?

    SvaraRadera