tisdag 12 april 2011

Söndag

Jag har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna så jag ska göra mitt bästa för att uppdatera er på allt som hänt sedan jag skrev sist. Vi börjar med söndagen.

På söndagen mötte jag upp Love (tur att han förbarmade sig över mig!!).  Vädret var på topp så vi tog och promenerade igenom hela (nåja, nästan i alla fall) stan och Love visade mig allt som är viktigt att se och veta.

Bland annat gick vi förbi London bridge, St. Pauls och bron som går sönder i Harry Potter! Vi gick även förbi Loves jobb (kändisrestaurangen) och ett ställe där alla var anställda för sitt utseende. Det stod vältränade killar i bar överkropp som man kunde fota sig med (det var alltså deras jobb!!) och det var tjejer och killar som var anställda som dansare. Deras uppgift är att stå och dansa och se ut att ha roligt! Det här stället är en butik och man kan alltså även köpa kläder där. Sjukt, men faschinerande och roligt på samma gång. Det spelas musik och är lite mildare nattklubbskänsla över det hela. Jag fotade inget den här gången, men jag ska gå dit igen en annan dag och då ska jag fota massor!!

Efter att ha promenerat i princip hela dagen var vi trötta och hungriga och beslutade oss för att gå och äta någonstans. Någonstans blev ett ställe som heter Nando's. Där åt jag en kyckling bröstfilé med bröd (en kycklingburgare), ananas, sallad och sås. Sjukt stark sås, och jag tog bara medium (det var det mildaste man kunde ta.


Efter en lång och trevlig middag gick vi och mötte upp Loves kompis Emmi och gick vidare till Roadhouse som är en bar i Covent Garden. 

På Nando's
Love på Nando's

2 kommentarer:

  1. Men mina små ungar ute i vida världen - Ger en märklig känsla att se er. ;)

    SvaraRadera
  2. Hahah galet snygga bilder!
    BÄsta är ju att glaset du håller i ser större ut än hela ditt ansikte!! :D:D

    SvaraRadera