söndag 17 april 2011

Söndag - En vecka och en dag senare

Nu har det gått en vecka och en dag sedan jag kom hit. Eller två dagar kan man ju faktiskt räkna, utan att skämmas. Jag kom ju faktiskt hit lördag morgon.

Veckan har gått helt sinnessjukt fort! Jag vet inte var tiden tog vägen. I dag har jag inte gjort någonting överhuvud taget! Jag har suttit inne på mitt rum och ätit chips hela dagen. haha Jag skäms lite.

Jag hade velat åka in och titta på London Marathon som gick av stapeln i dag. Men jag fick inte riktigt med mig någon.. Så det blev ingenting utav någonting. Jag har skypat med Malin, Lovisa och Malin. Det är fint i alla fall!

I dag fick jag äckligaste maten på hela veckan! Potatismos (de verkar älska potatis i detta land), någon brunsås utan någon direkt smak och några gråa korvar. Jag svalde nästan hela. Tur att jag åt själv, kunde kanske vara svårt att dölja grimaserna. Vet inte hur tydligt det syntes. Men jag åt upp och det är väl huvudsaken? Jag vågar inte slänga.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar