torsdag 6 oktober 2011

The very exiting day

I dag har det egentligen inte hänt något speciellt alls. Jag har jobbat och efter jobbet mötte jag upp Laurea och gick och storhandlade en massa mat. Vi har organiserat om i kylen, och jag har lagat mat åt oss båda. Pasta med pastasås. Vi satt en stund nere i köket allihopa och skrattade lite.

The most exiting i dag var att träffa Carol på jobbet. En Carol jag inte träffat förut, men som jobbat där länge (det verkade så i alla fall). Jag skulle gissa på att hennes ålder ligger någonstans runt 60 år och hon var hur rolig som helst! Hon pratade som sjutton och frågade mig frågor om Sverige. Frågor som jag inte riktigt kunde svara på eftersom att det handlade om saker som jag är totalt ointresserad av. Kände mig dock allmänt dålig, fast på ett bra sätt. Hon var väldigt rolig! En gång var 14:e dag.

I morgon ska jag nog gå till kyrkan och sjunga lite kör. Det blir fint det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar