söndag 16 oktober 2011

Stans bästa hamburgare

Middag med Victor stod som sagt på schemat, och middag med Victor blev det också. Mycket trevligt!! Det var väldigt länge sedan vi sågs, så det var ett mycket kärt återseende. Självklart tar jag alla chanser jag får att äta på Byron och lurade med mig Victor dit. Utan tvekan Londons godaste hamburgare. Victor är så rolig. Han tycker att eftersom att han har ett bättre jobb med mycket bättre lön än vad jag har så ska han betala. Jag försökte tala om att jag minsann har pengar och visst kan betala för mig själv. Men det gick tydligen inte. Så jag blev helt enkelt bjuden på middag i dag, två rätters. Man ska inte klaga. Men man får ju lite dåligt samvete...

Poser




Väldigt krämig och god varm choklad. Man blev dock lite törstig av den. 

2 kommentarer:

  1. Mamman & lillebroren16 oktober 2011 kl. 08:50

    Mmmm gott. gott! En middag på Byrons tar vi gärna när vi kommer.

    SvaraRadera
  2. Går det inte att skriva &-tecken här eller? För det var det jag skrev mamman och lillebroren.

    SvaraRadera