måndag 17 oktober 2011

Latmaskar är vi allihopa

I dag har jag inte gjort många knop. Jag vaknade lite senare än jag tänkt mig och sen fastnade jag på skype. Först med Jossan och Malin på ett litet hörn, sen med mamma och till sist med systeryster. Och det är väl lite på den vägen det är... Nu hade jag tänkt att springa en liten kortis, bara för att ha gjort någonting i dag. Men Tessan ringde precis och berättade att hon hade slutat och vi ska till Laureas Starbucks (hon äger den inte, om det var någon som trodde det, hon jobbar ba' där) och ta en fika, kaffe, te eller whatevah. Vi får se om jag springer när jag kommer hem.. (sannolikheten är minimal, men visioner kan man väl alltid ha!). Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen innan jag skuttar iväg till bussen, för så här kan vi inte ha det!

Hörs sen.

Från igår, väldigt munter tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar