lördag 8 oktober 2011

Födelsedagskalas.

Jag är hungrig. Ska ta mig i kragen och gå upp och äta lite frukost. Snart. Ska ba' skriva klart.

I dag ska jag först jobba och sen är jag bjuden till Martin på mitt jobb ikväll. Födelsedagsfest är det som står på schemat. Tror det kommer bli fett! Det ryktas om karaoke, singstar närmare bestämt. Kan ju inte bli annat än bra.

I födelsedagspresent tänkte jag ge honom en kökshandduk med Swedish Smorgosboard på. Svenska recept är det, på allt det viktigaste. (jag skulle egentligen ha gett till min värdfamilj). Känns som en mycket bra present. Jag menar, man (läs han) fyller ju bara 29 en gång!

I dag fyller världens bästa Tessan år också!! Men vi ska fira en annan dag. Men grattis till henne säger vi i alla fall!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar