tisdag 4 oktober 2011

Tjejsnack

Jag mötte upp Tessan för en mysig middag och massor med tjejsnack på mitt ganska nyfunna favoritställe Flatplanet. Det blev ett flatbread med massa gott på. Lite som en pizza, fast nyttigare och utan ost. Väldigt, väldigt gott var det.

Sen stängde de där så då gick vi och satte oss på Starbucks och fortsatte att umgås över en Chai Latte. Väldigt mysigt! Sen blev det en promenad längs hela Oxford Street för min del, för att ta bussen ifrån Marble Arch. På vägen smet jag in och tog mig en liten rundtur på Forever21. Jag älskar att de har öppet till tio på vardagskvällarna. Vill man handla där (eller på någon av de många andra butikerna på Oxford Street som också har öppet sent) utan att behöva trängas med alla galna turister så är ett hett tips att gå dit mellan nio och tio på kvällen. Det är helt tomt och du kan strosa runt i godan ro, helt utan att bli irriterad på alla miljoner människor som annars håller till där. Hett tips, som sagt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar