måndag 3 oktober 2011

Mat och sånt.

Det här vädret alltså! Jag blir så sugen på att äta. Typ glass. Glass och frukt. Typ juice. Jag blir alltid sugen på juice när det är varmt och soligt. Jag tror jag ska gå till vägg-i-väggarn och köpa mig lite frukt och glass. Kanske slår till på lite juice också. Fint sörrni! Har börjat köra en maskin tvätt också. Jag lyssnar på världens längsta spotify playlist på högsta (självklart, vad tror ni om mig!?), skön musik är det. Ska plocka vidare här hemma. Sen i kväll blir det nog till att möta upp Tessan för en fika eller så.

Jag kan ha tofs!!



Glass var det ja!


Update: Inne hos vägg-i-väggarn hade de inte vanlig vaniljglass. Men däremot så hade de "iranian style ice cream" med saffranssmak. För £6.50 är den din! Typ ett halvt kilo, eller så. Så det blev jordgubbsglass (jag som inte ens gillar, men vad ska man göra när man är desperat efter glass!?). Köpte nektariner också och så ett glas passionsfruktsjuice på det! 


Grädde och toffiesås på toppen!




Ps är det bara jag som får glasshosta av att äta glass?

1 kommentar:

  1. saffransglass låter gott! Var det det? Saffran och jordgubb? Ser väldans gott ut och tycker det passade så bra med bakgrunden, känns lite indiskt :) Fina bilder blir det med din kamera :)

    SvaraRadera