måndag 24 oktober 2011

Bara massa babbel

I morgon är det jobb igen. Jag har fått ett mail från en familj angående baby sitting. De ville ringa och prata för att de hade något att erbjuda mig typ. Spännande. Vi får se om de ringer i veckan. Min förhoppning är att det ska gå att kombinera barnvaktsjobb med mitt vanliga jobb. Det vore ju toppen.

Jag jobbar tidigt pass i morgon. Ganska skönt, det innebär att man slutar tidigt. Så efter jobbet ska jag gå och lämna tillbaka två par byxor och gå och kolla efter nya löpartights. Jag behöver flera långbenta eftersom att jag bara har ett par för tillfället. Och det är ju för kallt för att springa i de tre-kvarts-långa. Nog babblat. Nu ska jag sova. God natt världen.


Ps jag ska bli bättre på att uppdatera igen, och på att ge er bilder. Men just nu är det ganska mycket jobb. Men det kommer, håll ut! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar