måndag 17 oktober 2011

Konstigt humör

Jag sitter och myser nere i köket, alldeles själv. Funderar på när jag börjar jobba i morgon. Jag har druckit mjölk ur vinglas och ätit ost, Cookies och bulle till middag. Den här dagen har varit så himla konstig. Jag är inte hungrig, inte trött. Det blev ingen träning (som vi alla kunde förutspå) och allt var bara långsamt och segt. Man kanske skulle börja tänka på refrängen, som man så tjusigt brukar uttrycka sig. Internet krånglade lite en stund, jag startade om datorn och kände att "funkar det inte nu så kommer jag gå runt till alla i lägenheten och skrika att de ska sluta titta på film, ladda ner, titta på tv-serier och så vidare". (jag säger ju det, konstigt humör). Som tur var så funkade det. 

Någon har för övrigt köpt aprikosfärgat toapapper. Om någon skulle vara intresserad av att veta en sådan sak.. nu vet ni, slipper fråga. Knäpp dag, knäppt humör. Någon har tvätt i tvättmaskinen, som är färdig och jag behöver tvätta. Men alla har gått och lagt sig................... Jag gör det i morgon i stället.

Nu ska jag sluta snacka massa skit och fortsätta googla på info om min framtid i Oslo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar