fredag 14 oktober 2011

Mitt lilla face och jag

Hörni, jag tänkte vi skulle vara ärliga med varandra. Så här ser mitt osminkade face ut. Väldigt snyggt om jag får säga det själv. Jag ska försöka lägga upp en bild i veckan så får vi se om jag och/eller ni ser någon förändring under mitt lilla projekt. Det kan ju bli intressant. 


Pudding!
I morse var jag uppe och joggade en liten runda. Väldigt mjuk start kan man säga. Men, man måste börja någonstans. Sen blev det megafrukost och jag har typ redan vant mig av med mjölken och längtar nästan efter rismjölken i stället. Well, we'll see whats gonna happen.

Jag ska försöka att välja te, i stället för läsk eller varm choklad, om jag går och fikar och jag ska börja tvätta ansiktet två gånger varje kväll plus en gång på morgonen precis som vanligt. To be continued...


Ps i morgon öppnar vi vår Christmas Shop på jobbet. Det ni!


Ps2 Nu ska jag lägga mig och läsa mitt arbetskontrakt som kvällslektyr innan jag somnar. God natt.

1 kommentar: