måndag 3 oktober 2011

Vem, vem, vem!?!?

Veeem lägger den rentvättade tvätten på bordet!? VEM!? VEM lägger MIN rentvättade tvätt på bordet!? IDIOTI. Rakt igenom. Jag blir arg, irriterad och jävligt förbannad!! Lägg den i en påse, säg till mig att min tvätt är klar eller what so ever! Men faan, på bordet. Som säkert inte ens var avtorkat.

Och jag vet vem det är som gör sånt, jag tycker inte om henne och jag kommer inte att sakna henne över huvudtaget när jag inte längre delar en lägenhet i London med henne. Jag menar, hallå!? Vem gör ens en sån grej? På köksbordet.......

Jag borde gå och säga till henne. Säga att jag inte uppskattar att hon lägger min rena tvätt i kladdet på matbordet. Men jag tror jag är för arg just. Det kokar lite inom mig. Jag tror det kanske är bättre att låta bli. Det blir sån onödigt stor grej av det, jag kommer kanske börja skrika. Jag vet inte. Jag kan inte kontrollera min ilska, irritation. Därför väljer jag att hålla käften. 

Jag har redan gjort en onödigt stor grej av att någon la min rena tvätt på bordet............

3 kommentarer:

  1. Jag tycker ändå att det var lite kul att du skrev ett helt inlägg om det :D

    SvaraRadera
  2. sv; OH VAD GLAD JAG BLIR, tack för dina fina ord :) jo, att skriva en bok är ju en dröm som jag hoppas jag får uppfylla nån gång :) men vetitusan, blir dyrt om man inte får ett förlag som vill publicera åt en. Men tack :)

    SvaraRadera
  3. Det är för jävligt. Henne tycker vi inte om!

    SvaraRadera