söndag 23 oktober 2011

Tre små apor.

I går anlände Tessans bror och han bor här i mitt rum tillsammans med mig och Tessan. Så nu är vi tre. Mysigt har vi det. Tre små apor som delar säng. Men det är faktiskt inte ens trångt (fattar ni vilken stor säng jag har då eller!?). Vi somnar till mysmusik och ibland pratar vi lite innan vi somnar också. Fint.

I dag är det jobb som gäller. Men jag tycker om att jobba söndagar. Jag skulle nog vilja påstå att det är den trevligaste dagen att jobba på. På söndagar är det bara fyra personer som jobbar under hela dagen. Samma fyra, från öppning till stängning. Och det är det som är så himla trevligt (mindre trevligt om det skulle vara personer som man tycker mindre bra om som jobbar).

Jag längtar efter min lillebror och min mamma. Snart kommer de!!!

2 kommentarer:

  1. Mamman och Lillebroren23 oktober 2011 kl. 17:18

    Vi längtar också!

    SvaraRadera
  2. men det är däremot trångt att sova 4 i din säng;)

    SvaraRadera