tisdag 18 oktober 2011

Jag tror det regnar ute

Är fortfarande inte trött. Fick för mig att gå upp och ta reda på när jag börjar i morgon, inser att jag inte skrivit in det i min kalender av någon anledning!?!?!? Vad gör jag nu!!!??? Sova. Jag måste sova. Klockan är ställd så att jag hinner till 9.45 om det skulle vara så att jag börjar då. Jag får leta i röran i morgonbitti och se om jag kan hitta någon liten lapp med mina arbetstider på.. om inte får jag åka dit och hoppas att jag börjar 9.45 och gör jag inte det.. ja, då får jag hitta på något annat tills jag börjar helt enkelt. Fan. Jag är en förvirrad själ. Tydligen. Och nu måste jag verkligen sova, för nu blev jag lite stressad, arg och irriterad på mig själv. Vad är det som håller på att hända egentligen!? Det här är inte hållbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar