måndag 10 oktober 2011

Från singel till sambo

Hörni, igår, vilken kväll!! Vi hade det så himla mysigt. Jag, Tessan och Laurea gick och köpte oss en varsin raggarpizza som blev vår middag. Sen satt vi här i min säng, med varsin dator i knäet och bara hade det bra. Vi tittade på massor av avsnitt av Centralskolan. Filippa Bark alltså, vilken tjej!! Vi skrattade i flera timmar. Vi blev höga på socker. Vi låg och pratade tills vi var för trötta för att röra läpparna. Sen sov vi och jag drömde härliga vinterdrömmar. Jag drömde att jag åkte skridskor och det var så himla skönt. Jag tror jag saknar det där med att glida runt på isen. Det där med att saxa så snabbt att jag blir alldeles svettig, trots att jag är i en ishall och bara har t-shirt på mig. Jag saknar att åka skridskor. Så jäkla mycket.

I går blev jag sambo också. Sambo i kollektivet. Jag och Tessan ska leva samboliv nu i ca en månad. Eller en halv. Vi delar på mitt rum och ska somna bredvid varandra i flera veckor. Mys. 

1 kommentar: