tisdag 4 oktober 2011

Utflykt

Uppe med tuppen (titta, det verkar som om till och med jag kan!). Klockan åtta i morse var det skypedate med Lovisa, som är borta i Australien och härjar, som stod på schemat. Mycket trevligt!

Eftersom att jag är ledig idag, tredje dagen i rad, så tänkte jag ta mig ut på lite äventyr. Så i dag blir det en liten utflykt till Portsmouth som ligger nere på den engelska sydkusten. Vädret i dag är inte lika soligt som igår, men det ska i alla fall bli runt 20 grader. Det här kan nog bli riktigt bra det.

Så nu packar jag ner en bok, en tidning och min anteckningsbok i en ryggsäck och beger mig in till Waterloo station för att köpa tågbiljett och sen ger jag mig av. Jag är tillbaka i kväll, i morgon är det jobb.


Ha en trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Portsmouth, där har jag varit :) åt min första fish n chips där :) Du måste åka till Isle of wight också!! Så mysigt!

    SvaraRadera