lördag 15 oktober 2011

Bajstjejen 2.0

I dag vaknar jag upp med Europas värsta andedräkt. Men det är så det blir när man äter chips hela kvällen och sen inte borstar tänderna innan man somnar. I går hade jag och Tessan jordens bästa fredagskväll. När vi kom hem runt nio hade killarna fest här hemma, vilket betyder massa folk i köket (läs 5-10 tjejer i köket, vilket sedan förökade sig till många fler, både killar och tjejer). Detta gjorde att vi gick raka vägen upp på rummet och bytte om till myskläder och kröp ner i sängen, och där spenderades sedan resten utav kvällen. Vi tittade på Stockholm Boogie, åt chips, Cheetos Spirals, Gott och blandat, lyssnade på massa skön musik, pratade, fnissade, kastade godis. Runt ettiden somnade vi och sov som två små prinsessor hela natten. Vaknade upp utvilade gjorde vi också. Hur fantastiskt som helst! 

I dag skiner solen och det är sån där härlig höstkyla ute. Lyckan!? Tessan har precis smitit iväg för att sitta barnvakt och själv tänkte jag börja med att städa upp lite här på rummet, tömma tvättstället och lite sånt, och sen blir det nog till att springa en runda. Livet alltså!


Köket ser ut som.. ja, som om någon har haft fest helt enkelt. Så jag tänkte försöka hålla mig borta. Jag borde vara ute. Borde åka någonstans och strosa i en park. Hampstead Heath hade varit perfekt en dag som denna. Men själv... Vi får se vad jag hittar på. I kväll ska jag i alla fall möta upp Victor för en trevlig middag på Byron. Det blir gött det!


Jag tror någon deckade med hälften av kläderna på...

Varför ligger badrumsmattan i trappan??? Mysterium.

Vad är det för brunt på citronerna??? Det ser ut som kaffesump alternativt snus.
Men det är bara svenskar som snusar och vi har ingen kaffebryggare.. mysterium 2.0

Man kan ju ha ägg i drinkarna om man vill och torka upp det man spillt med kökshandduken. Varför inte liksom..?

Någon har lämnat lite konstärlighet på golvet.

Någon annan tyckte att tomma spritflaskor passade bra som dekoration i hörnet av köket.

3 kommentarer:

  1. Hmmm, låter inte som det är bäddat för någon toppendag i er lägenhet. Hampstead Heath låter mycket bättre. Vi hoppas på vackra höstdagar när vi kommer om ett par veckor. Och då blir det Hamstead Heath.

    SvaraRadera
  2. Hahahahah, som jag skrattade när jag såg bilderna! Det ser ju ut som att vi haft inbrott och att bovarna passade på att tömma spritskåpet när de ändå var i farten! xD

    SvaraRadera
  3. Hahaha va jag skrattade när jag läste det här inlägget! Det var ju verkligen knasiga grejer, favoriten är badrumsmattan!! :D Fast det ser ut som en jacka som Ola Salo skulle gilla! Och så är du spion som fotar folk när de sover och lägger upp på bloggen ;)

    SvaraRadera