fredag 30 september 2011

Det här med att gå upp på morgonen

Alla som känner mig vet att jag är allt annat än en morgonmänniska. Det är jag verkligen. Trots det försöker jag, gång på gång på gång, att ändra på det. Jag försöker vara en mogen människa och gå upp tre timmar innan jag egentligen skulle behöva. Försöker liksom göra något utav dagen, innan jag drar till jobbet. Men det failar ju varenda gång.

Hur gör man egentligen!? 

Jo, man går och lägger sig i lite mer mänsklig tid om kvällarna. Man stannar inte uppe halva nätterna. Men seriöst, finns det någon trevligare tid på dygnet än nätterna? Jag tror faktiskt inte det. Men nu får det faktiskt vara nog, det här är inte hållbart! I morgon är det jag som går upp klockan nio (börjar jobba klockan ett) och fixar lite här hemma. Städning vore faktiskt på sin plats! (tänker inte ens fota röran för att visa er, det är alldeles för rörigt. Inte hållbart, ni kan ju börja tro att jag har ett liv).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar