måndag 19 september 2011

Välkommen hem till oss.

När jag väl hade masat mig upp i morse (jag var ju tvungen, hade inget val) var jag iväg och uträttade ärenden mellan ca 11 och 13. Sen var jag och Camilla och käkade lunch. Väldigt trevligt! När jag sedan hoppade på bussen från tunnelbanan satt Laurea på samma buss och vi hoppade av några hållplatser tidigare och gick till en tidningskiosk och köpte lite härliga tidningar med oss hem. Vi tyckte vi var värda det. 

Väl hemma slog vi oss ner vid köksbordet och pratade lite innan jag fick ett ryck att flytta på vårt lilla kylskåp och sen började det. Så nu har vi flyttat på det mesta, organiserat om, städat och gjort fint och hemtrevligt. Vårt boende har gått från enbart boende till att bli ett hem. Eller i alla fall köket.. resten kommer snart det med!

Så här ser det ut nu:



Och så här såg det ut förut:



Vi är i alla fall mycket nöjda!

2 kommentarer: