lördag 3 september 2011

Good morning saturday

Okej, morgon. Kanske inte.

Jag har tvättat en maskin och skickat iväg ett mail för att kolla upp en engelska kurs. Nu ska vi göra oss i ordning och kila in till stan en sväng. Har en del kläder som ska bytas till annan storlek och så behöver jag köpa massa nytt smink. Sådär lagom tjejigt. Sen blir det hem och tagga inför kvällen. Det blir utgång. Som det ser ut nu så ska hela lägenheten förutom Lucy med och eventuellt blir vi dessutom några till. Vi ska till Soundtrack Club i Camden och jag och Michelle har planer på att bära våra afroperuker. Kommer bli fett.

Sjukaste regnbågen jag någonsin sett. I Camden för några veckor sedan. Den var brutalt tydlig.
Jag har inte förstärkt några färger eller redigerat den på något sätt. Foto av mig.

Solen skiner här och det är dövarmt. Ba' så ni vet. Sista sommarrycket. Passar på att använda sommarkläderna en sista gång innan de får följa med systeryster hem när hon åker i nästa vecka.

1 kommentar: