tisdag 13 september 2011

Jag vill ju bara sjunga

I dag har jag mindre röst än igår. Tur att jag är ledig både idag och i morgon. Men fortfarande... jag vill ju bara sjunga. Jag skulle ju ringa massa viktiga samtal i dag. Det går ju inte, inte utan röst. Jag har legat i sängen hela dagen. Jag vaknade av mig själv runt åtta (jag gör sånt nu för tiden, vet inte vad som har hänt riktigt), bestämde mig för att sova en stund till. Sov till elva. 

Hoppas rösten kommer tillbaka snart, att snoret slutar gegga så jävligt i näsan på mig och att munsåret jag har under näsan(!?) tar sitt pick och pack och går hem. Ni har en och en halv dag på er, schysstaaa dåååå!


Ps bara för att jag verkligen inte kan, och verkligen inte borde, vill jag sjunga. Här och nu. Mer än någonsin. Det här är fan inte hållbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar