fredag 16 september 2011

Frifri.. friiidayy.

Jag har varit lite borta de senaste dagarna, haft fullt upp. Därför har det varit lite dött här. Meeeen, jag är tillbaka. Nu ska jag äta någonting, slänga ihop en matlåda och sen ska jag först iväg och lämna lite grejer på gamla jobbet, känns lite jobbigt. Sen ska jag i alla fall iväg och jobba. Ser fram emot det, vi hade kul på jobbet igår. Det är fredag, vilket jag knappt var medveten om. Det blir lätt så när man jobbar alla möjliga dagar i veckan. Man blir liksom lite veckovill. Jag jobbar till 21.15 i kväll. Jobbar hela helgen, men sen är jag ledig på måndag. Spelar ju egentligen ingen större roll. 

Jag har på mig en uggletröja idag. Fin vaaaa!?!?!?


Väldigt intressant inlägg. Vi hörs i kväll någon gång. Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar