torsdag 1 september 2011

Jag är i alla fall en bra bit på vägen.

Lite mer städat har det blivit på rummet. Men inte alls så mycket som jag hade önskat. Men jag har i alla fall skickat iväg några viktiga mail, gjort en profil på en Nannysida och uppdaterat mitt CV. Inget Primark blev det i dag och ingen promenad. Vi tar det i morgon i stället. 

Nu ska vi ta en kort promenad bort till affären och köpa något gott och lite stålull i hopp om att kunna få rent en kastrull som inte riktigt vill samarbeta.

Sen blir det till att kolla/söka lite mer jobb och efter det film och sängen.

I morgon ska det ringas lite halvjobbiga samtal. Sen får vi se var vi hamnar och var vi fortsätter. 
Hörni, det är september i dag! Ny månad, nya möjligheter, nya mål och nya drömmar. Är ni med mig!?


Foto: Jag, Hampstead Heath

4 kommentarer:

  1. Jag är med!
    Lycka till med jobbsökandet och kastrullen!
    Saknar dig <3

    SvaraRadera
  2. Du hade ju fuderingar på att på plugga mera förut - det är kanske det du ska göra nu? En tanke som slog mig bara:) Lycka till! Älskar er! <3

    SvaraRadera
  3. Läst just detta:

    "Jag kan göra vad som helst med rätt skor." ;) En förklaring till mina många skoköp. ;)

    SvaraRadera
  4. Jossan: Jag visste att jag kunde lita på dig! Tack! Saknar dig också!! <3
    Mamma: Ja, plugga vore inte så dumt.. men hur får jag pengarna att räcka utan jobb? Kanske kan jobba deltid och plugga samtidigt...? Humm.. tål att tänkas på! Tack! Älskar dig!! <3

    SvaraRadera