tisdag 6 september 2011

Nu är det klippt

Ja, jag har som sagt klippt mig i dag. Det är väldigt kort. Men jag gick med på det, så jag får skylla mig själv. Just nu tycker jag nog att det är lite för kort, men det gör inget. För nu är det i alla fall en frisyr som kan växa ut och bli fin. Och dessutom var det gratis. Och det var ett fint ställe, jag fick till och med dricka, jag kunde välja på varmt eller kallt, och till och med en drink hade jag kunnat få. Tänk va! En handduk fint lindat runt huvudet efter tvätten fick jag också. Mycket behagligt. Allt kändes väldigt lyxigt. Sånt gillar jag. Jag ska börja unna mig mer sånt tror jag, fan vad värt att lägga pengar på! Aa, så är det. Lever lyxliv utan pengar. Jävligt fint om ni frågar mig!

Nu ska jag gå och tvätta bort smink och borsta tänderna. I morgon är det intervju som gäller. Är inte jättepepp för att vara helt ärlig. Vet ju knappt vad det är för ett ställe. Men jag var där och kollade läget i dag i alla fall, eller jag tror det, är inte hundra på att det var där. Men det verkar vara någon form utav museeshop. Vi får se. Efter intervjun ska jag bli uppmött av syrran och så ska vi vara lite kulturella och gå på National Portrait Gallery. De har en Hollywood utställning som jag vill gå på. Efter det ska vi nog äta på restaurang och efter det blir det eventuellt en sväng förbi svenska kyrkan. Det blir nog himla bra det där ska ni se! 


Före 
Efter

3 kommentarer:

  1. Mamman & Lillebroren6 september 2011 kl. 21:02

    Här undrar vi vad det var för fel på krullfrisyren;)

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att "jobbet är rätt"

    SvaraRadera