söndag 4 september 2011

Vilken underbar natt!

Det började med att vi alla gjorde oss i ordning. En del småförade lite, jag drack en Smirnof Ice under tiden jag sminkade mig. Peruken åkte på. Klackarna åkte på. Hattarna åkte på.

Runt 11 var alla redo och vi rörde oss hemifrån. Soundtrack Club var planen. Åh, kan inte sluta älska det stället! Vi mötte upp Tessan och vi mötte upp Julians kompis Tim. Folk älskade mitt och Michelles hår. Folk skrattade. Folk kände. Efter några timmar pallade jag inte med håret längre och gick in på toaletten och tog av mig det och la de i en påse. Hängde in det i garderoben. Sen dansade vi och dansade och dansade ända till stängning. Vid stängning tog vi oss hemåt. Stannade på ett kebabhak och åt. Skrattade, sjöng Alladin och pratade om flygande mattor. Åkte vidare hem. Väl hemma var klockan runt 4 skulle jag gissa. Jag, Tessan och Laurea var inte trötta.

Med ett var sitt täcke runt oss satt vi ute på taket. Tände ljus. Åt kinesiskt godis, skrattade åt gamla knäppa lärare och gamla knäppa perioder i livet. Åt chips. När klockan hade hunnit bli 6 och solen började titta fram tog vi in vårt pick och pack och myste ner oss i våra sängar. Ååh, helt perfekt. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar