torsdag 8 september 2011

Puts väck

I dag vaknar jag utan halsont!!

Vet inte om det var min dunderkur eller om det var Listerinet som gjorde de. Eller kanske kombinationen av båda!? Jag bestämde mig för att gurgla Listerin innan jag gick och la mig också.. 1. för att inte vakna upp med världens andedräkt och 2. för att jag inbillade mig att det skulle hjälpa mot mitt halsont. Men alltså, jäklar vad starkt det är!! Jag klarar det inte.. skulle aldrig kunna gurgla det varje dag, två gånger dessutom.

Men jag tror att det var Listerinet som gjorde det. Nog babblat! Jag drömde för övrigt att vi jobbade på kräftskivan och sen när vi var klara så kom de och sa till oss att kräftorna tyvärr var slut. Blev väldigt, väldigt besviken.... hoppas det inte blir så.

Nu ska jag i alla fall slänga i mig lite nudlar sen klä på mig och sen blir det till att ordna med lite saker, städning och lite sånt.

Skulle gissa på att vi hörs någon gång i natt, när jag är hemma från festligheterna. Om jag inte drar ut efter, men det har jag svårt att tänka mig. Sååååå mycket pengar har jag inte.

Ps i dag känner jag att jag har pottfrilla. Men det är också snyggt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar