torsdag 8 september 2011

Vandring, Primark och Svenska Kyrkan

Intervjun var inte mycket till intervju. Men jag tror det gick bra. Jag ska dit och provjobba på lördag och sedan får vi se vad som händer. Jag tror mer och mer att det kan bli något bra av det här. Ju mer jag tänker på det, ju bättre känns det. Lite så.

Efter intervjun mötte jag upp Fia och så gick vi på National Portrait Gallery och kikade på deras utställning som heter "Hollywood glamour gods". Köpte några fina vykort och tog oss sedan en sväng runt halva London. Passade på att kika på London Bridge, Tower Bridge och och Millennium Bridge. Tog en titt på Globe theatre. Sen vandrade vi tillbaka och käkade Pad Thai på Selfridge's till middag.

Efter middagen vandrade vi snabbt till Primark och köpte en resväska för att kunna få hem allt som ska hem. Och så till sist bar det av till Svenska Kyrkans upptakt för Ung London. Träffade massa andra svenskar och kollade in anslagstavlan med jobb. Blev erbjuden jobb för morgondagen också! Tänk va! Så jag ska hjälpa till och servera på Kyrkans kräftskiva i morgon. Ca 6-7 timmar kommer jag att jobba och för det får jag 60 pund i handen plus äta kräftorna som blir över!! Värtvärtvärt!! Hade nästan varit värt det bara för kräftorna också. Kommer ju bli helt kanon det där!

Och så har jag anmält mig till kyrkans kör!!! Sjukt pepp på den! Bara grejen att köra luciatåg i 10 dagar!!!! Sjukt pepp som sagt!!!

2 kommentarer:

  1. Härligt tjejen! <3

    SvaraRadera
  2. Kul att du får provjobba, blir nog jättebra! :)
    Kul att det blir lite kräftis också!! Och luciatåg, mys!! :D <3

    SvaraRadera