lördag 10 september 2011

Power nap is gonna make me survive

Kom precis hem från en första dag på nya(!?) jobbet. Det gick bra, inga svårigheter alls faktiskt. Trevliga människor. Och till min stora förtjusning så verkar de flesta av mina kollegor faktiskt vara engelsmän. Fantastiskt! Nu är jag ledig i morgon och sen ska jag jobba igen på måndag. Har två veckor schemalagt än så länge = jag har två veckors jobb!

Nu ska jag power napa en stund innan Tessan kommer och det är dags  att tagga inför kvällens bravader. Sov inte så många timmar i natt, så nu är jag trött som en liten griskulting!



1 kommentar:

  1. Power naps är en himla bra uppfinning! Kul att jobbet verkar bra också!! :D Vad är det för jobb?
    Idag var jag och mamma på IKEA och lekte lite café, tänkte på när vi var där :) <3 Och sen rensade vi typ hela mitt rum och vet du, jag hittade korten med receptet från Gotland! :D

    SvaraRadera