fredag 16 september 2011

räkfredag

Kom hem från jobbet för ca en halvtimma sedan. Det har varit en bra jobbdag. Jag åkte aldrig till gamla jobbet. Jubelee line (vilket är min tunnelbanelinje) krånglade och var typ avstängd så jag var tvungen att gå och ta bussen och hålla på och tjafsa. Sen insåg jag att jag inte skulle ha tillräckligt med tid för att åka och lämna grejer först, men sen kom jag på att jag nog visst skulle hinna. Sen blev jag rädd och sket i alltihop. Eller inte allt.. men jag åkte direkt till jobbet. Vi får se hur jag löser grejerna, jag kanske skickar med de med Krizty eller så i stället.

Nu ska jag i alla fall koka mig lite ägg och göra några räkmackor. Blir gött fredagsmys det. Sen blir det till att decka framför en film. I morgon blir det lååååång jobbdag. Först jobb i butiken 9.45 -17.00 och sen blir det till att åka direkt vidare till nästa ställe för att servera mellan 17.30-ca 00.30. Och sen till sist upp och jobba igen på söndag innan det blir lite ledigt på måndag. Det blir ju toppen det där! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar