fredag 2 september 2011

Det händer saker, woop woop

Har fått svar på ett av mailen från gårdagen, känns bra. Det var positivt och jag ska få hjälp. Förhoppningsvis ska jag på ett litet möte för att prata ihop oss redan i dag. Skönt. Sen ringa jobbet, och det är fredag. Har inga planer för kvällen än så länge. Kanske blir det bio, kanske bara allmänt slappt här hemma eller också kanske vi kör lite pubhäng på favvopuben. Det låter vi tiden få utvisa!

Hoppas föresten få mig en klippning i nästa vecka. Väntar på svar därifrån. Avvaktar lite med jobbsökandet tills efter dagens möte. Nu satsar vi på tvätt, dammsugning och lite rensning som inte blev gjort igår. Jag är på g!


Fotat har jag gjort. Platsen är Hampstead Heath och på bilden är mamma och syster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar