måndag 5 september 2011

Job hunting

Söker lite jobb igen. Den här veckan börjar det på riktigt. Håller just nu på att kolla runt på lite olika hemsidor som kan vara av intresse, skickar iväg lite ansökningar och så. I morgon eller på onsdag ska jag gå runt och personligen lämna ut CV:n och sälja in mig själv. 

Klockan tre i dag ska jag på en så kallad Exit intreview på gamla jobbet. Tydligen något de gör med alla som säger upp sig, för att kunna utvecklas. Har egentligen ingen större lust att gå dit. Men vad kan man göra? De ringde nu på morgonen och frågade om jag kunde komma redan idag. Jag gillar inte att inte kunna planera. Vill ju veta i förväg. Gillar inte den typen av överraskningar. Samtidigt som jag tänkte att det är lika bra att se till att få det överstökat, göra det så fort som möjligt. 

Bild från när vi var i Brighton i maj. Fota av Victoria tror jag.
By the way, om någon vet någon som behöver Nanny/barnvakt, kontorsjobb, butiksjobb eller hoteljobb i London får ni mer än gärna skicka iväg ett mail till mig!! julia.skold@hotmail.se Alla tips är supervälkomna, jag är öppen för det mesta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar