lördag 10 september 2011

Hemmakväll

Vi körde en riktig hemmakväll idag. Riktigt härligt! Väldigt lyckat, väldigt trevligt. God mat, äckligt vin och massa go' musik. En himla massa härliga diskussioner. Lite svensk maffia blev det, men det är inte fy skam det inte!

I morgon blir det upp tidigt för att följa systeryster till stationen och sen blir det till att fördriva tiden litegrann innan jag ska iväg och provjobba i en liten butik. Det blir en heldag och jag ska troligen få jobba nästa vecka också. "Så får vi se vad vi tycker om dig och vad du tycker om oss" som hon sa det. Ska bli himla kul faktiskt. Tror som sagt att det kan bli riktigt bra. Sen på kvällen blir det utgång för hela slanten. Vi ska satsa på tidig utgång så att vi får komma in gratis. Jag menar pengar är ju ingenting vi har i överflöd i min vänskapskrets. Men vad gör det om hundra år liksom? 


Borta i horisonten (nåja) ser vi St. Paul's Cathedral 

Vi hittade en strand mitt inne i London här om dagen.

...Och längst bort i denna bild har vi Tower Bridge. Tänka sig va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar