fredag 20 maj 2011

Sluta ljug!

Alltså helt på riktigt, är det här något sorts skämt eller vad? Jag förstår inte, jag känner mig fruktansvärt förvirrad. Lägenheten med de tre irländska killarna som jag trodde att jag skulle åka och titta på nu, ligger tydligen i Edinburgh och inte i London nära Turnpike Lane, som det stod i annonsen. Jag ringde numret som stod i annonsen igår, det stod att det var till Joe som var en av de nuvarande flatmates:en, men när han svarar säger han att han bara är hyresvärden. Hallå, va!? Kan de sluta ljuga eller... Dessutom står det på säkert tre ställen att de bor i närheten av Turnpike Lane och Manor House, och dessutom står det att de är  "up for experiencing what London has to offer".


Tur i alla fall att jag skickade iväg ett sms och frågade om tunnelbanestationen innan jag åkte iväg. Segt dock att ingenting stämmer med vad som står i annonserna. Man undrar ju lite över vem det egentligen är som har skrivit annonsen liksom...


Jag ska i alla fall åka och titta på rummet som delas med den italienska tjejen efter skolan och eventuellt ett annat delat rum i dag också. Skit också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar