tisdag 24 maj 2011

Bio med Johnny!

I går var jag på bio med Damian, Cilia, Adriana, Laura, Marine och Nacho och såg den nya Pirates of The Caribbean. Det var inget jag hade bestämt innan, jag bara halkade med på ett bananskal. Råkade vara på rätt plats vid rätt tillfälle, eller något i den stilen. Dessvärre pratade alla utom Marine spanska. Hon pratade däremot franska vilket ju Cilia också gör. Så det var ju lite misslyckat. Men skitsamma kände jag. Jag följde med i alla fall, 3,50 kostade det, så det var väldigt billigt. Filmen var helt okej, men det var svårt att hänga med vad de sa eftersom att de har så extrema accenter. Penelope Cruz var med och eftersom att hon pratar med väldigt spansk accent så tyckte alla de spansktalande människorna att det var lättast att förstå henne. Själv tyckte jag att det var lättast att förstå sjöjungfrun.

I dag ska jag köpa galgar så att jag kan få lite ordning på mina grejer, jag ska försöka få tag i någon form utav tvättlina eller tvättställning så att jag kan tvätta, köpa tvättmedel, köpa tofflor och en papperskorg till toaletten. Poundland och Primark blir det! Det blir billigast så. Jag måste köpa nytt balsam också. Men först ska jag till skolan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar