måndag 30 maj 2011

Idioter!

Jag blir så jävla förbannad! I natt, klockan 4, ringer det på dörren. Klockan 4 på natten!!!! Hallå!?!?! Det är inte en gång heller, det är ungefär hur många gånger som helst och sen börjar de banka som några jävla idioter också. Skönt att de väcker mig. Det är inte första gången heller. Samma sak hände i torsdags, eller om det var fredags, också. Det är Michelle som har kompisar här. De kan tydligen inte vara tysta och förstå att man inte ringer på dörren hos folk mitt i natten. Inte nog med att de hade stått utanför och ringt på och fört oväsen. Nej, sen när de kommer in måste de tydligen prata jättehögt också.

Sen kunde jag inte somna om igen. Jag vet inte om det berodde på att jag hade hunnit bli så vaken utav att de ringde på så länge eller om det berodde på att jag blev så jävla förbannad. Jag var väldigt nära på att gå ner och skrika på de att hålla käften. Men det gjorde jag inte. Men jag kanske borde ha gjort det.

I dag åker de i alla fall hem. Ingenting jag sörjer direkt, jag ska nog fira det!

1 kommentar: