onsdag 4 maj 2011

Jag berättar en annan dag.

Jag har massor att berätta känns det som. Men i dag har jag ont i min mage, så jag orkar inte. Jag tror att det är på grund utav maten här. Kroppen säger ifrån helt enkelt. Den har fått nog, precis som jag. Nu ska jag sova och så ska jag försöka gå upp tidigt i morgon. Springa i morgonbitti är typ något jag längtar efter. (Vi får se om jag gör det när jag vaknar i morgon också). Till min stora förtjusning berättade John (min värdpappa) när jag klev innanför dörren idag att morgondagens middag är klar och det står i kylen. Sallad med tonfisk(!!!!!). Hur lycklig blev inte jag då!? Tonfisk är det bästa, och sallad. Åååh! I morgon!!!

Fin staty i närheten av Trafalgar Square.
Jag älskar att han har kudden under armen.
(klicka på bilden för att se den i större format)
(Han ska inte vara hemma på hela dagen det är därför maten redan är klar. Om någon undrade.)

1 kommentar:

  1. lite samma situation där, borde träna imorgonbitti men frågan är om man kommer göra det:P

    SvaraRadera