tisdag 31 maj 2011

My first day at work

I dag var det alltså min första riktiga dag på jobbet. Jag fick stå i kassan. Gick alldeles galant, jag kan ju det där med kassan! Men i morgon kastar de in mig i köket och där blir jag sedan kvar i tre veckor innan de släpper ut mig till kassan igen. Det blir bra det! Jobbarkompisarna verkar för övrigt mycket bra, så det här ska nog bli alldeles kanon. Jag jobbade bara en kort dag i dag, slutade redan klockan två. Så när jag hade jobbat klart slank jag in på skolan och smyglånade en dator och surfade lite i hopp om att hitta något spännande museum jag kunde gå till. Men jag hittade för många och bestämde mig för att titta vidare hemma och bege mig till Camden Market i stället. Alltså, kan man annat än älska det stället? Seriöst. Jag älskar att strosa runt där, det finns hur mycket grejer som helst! När fötterna började värka av allt strosande slog jag mig ner på en väspa och käkade Nachos med chili con carne och kyckling-nånting-nånting för £4. Ofattbart bra! 

Sen åkte jag hem och sjönk ner i en stol i köket och samtalade en stund med två utav mina flatmates, för att sedan gå upp på rummet och lägga mig i sängen och känna hur trött jag var. Nu ska jag sova och återhämta krafterna, i morgon börjar jag jobba klockan åtta. Hohåjaja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar