tisdag 22 mars 2011

what a wonderful day, oh yeah

Årets första cykelmeck har avklarats, dagen till ära när lillebroren skulle ta sig till träning och så klart ville cykla, nu när det äntligen går utan att riskera att ramla och slå ihjäl sig. Kedjan hade hoppat av och då är det klart att man rycker ut och ställer upp. Jullan kirrar biffen!


Sitter och knopar på mitt engelska CV och skickar iväg lite mail till diverse potentiella referenspersoner. Men nu blir det lite paus i det för nu ska jag åka in till staden och köra lite plugg över en bit mat, te eller något annat härligt!

Ja, jag tycker om att fota mig själv, och jag förstår att ni också gillar att jag gör det. Szniiice

2 kommentarer:

  1. Åå det där med cykelkedjan får mig att tänka på när kedjan hoppade av när vi cyklade med calle-fille ;)
    Gillar också att det låter som att du gillar te!
    /Josephine

    SvaraRadera
  2. haha jag tänkte på Carl-Philip när jag fixade cykeln, det var verkligen fint!! Åååh! I like it tooooo! ;-)

    SvaraRadera