onsdag 30 mars 2011

Trött jag bliiiiir!!

Okej, den här dagen har jag hittils inte gjort någonting vettigt alls, förutom att maila iväg ett referensbrev inför England. Resten av dagen har jag hängt på olika bloggar, facebook, käkat lite våfflor (jag som inte ens gillar...).. typ så. OCH så har jag försökt beställa mina fina Afrika-bilder, men sidan som jag försöker ladda upp dem på vill verkligen inte samarbeta. Det skötte sig fint under natten.. men sen då? Sen ville det inte alls.. nej, den villintevillintevillinte!!!! Trött är vad jag blir, och ledsen... fan. Bajsa på dem!! Lite så känner jag just nu.



Ps Jag måste verkligen skaffa mig ett liv.......... men det blir som sagt så här när jag inte jobbar, när jag inte har några vänner att träffa, när jag... när jag... näääääääääär jag. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar