tisdag 8 mars 2011

Åhej åhå, full fart!

I dag är det full fart som gäller, ligger dock redan efter. Jag hade ju liksom planerat att vara i stan klockan tio! Hatar när saker inte blir som planerat! 


Jag måste till ett bibliotek där jag ska låna en dator och skriva ut lite viktiga papper som behövs inför allt fix med London. Vår stora dator här hemma som har skrivare har kraschat.. så det är lite körigt helt enkelt. Det går att lösa som tur är, men det blir lite krångligare. Tar liksom lite längre tid. Sen ska papperna fyllas i och skickas in. Känner mig lite lagom stressad över dem faktiskt.

Sen ska jag köpa present till lillebroren som fyller år i dag. Hela nio år blir han!! Åh, han är ju min bebis.. det här går ju inte...


Jag ska uträtta lite andra ärenden på stan också och sen blir det träning.
tjingeling

Ps Glöm inte bort att det är fettisdag = semla är ett måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar