torsdag 10 mars 2011

Nostalgi

Alltså hur härligt är det egentligen inte att sitta och lyssna på massa gammal musik som man var helt fast vid förr, för flera år sedan!? Jag älskar det. Det är sådant som kan få mig att sitta uppe hela nätter. Bara för att jag tycker det är så mysigt.

I går var jag på stan och lunchade mer Rasmus. Trevligt värre! Vi var också och lämnade tillbaka min mockajacka (ansvarstagande av mig!) och så var vi på Clasolsson och letade efter den gamla modellen av en glödlampa som Rasmus skulle ha. Det blev tydligen fult om den ena var gammal och den andra ny..... Vi hittade ingen.

I dag har jag varit en sväng på mammas jobb och fyllt i papper och skrivit ut dem. Så nu tror jag att allt är klart för att skickas in till CSN. Så i dag skickas det. Finally!


Nu ska jag ta itu med mitt rum en liten stund innan jag ska sticka iväg och jobba några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar