tisdag 15 mars 2011

friends are forever

I går blev det jobb, och så blev det jobb i dag också.. och i morgon med. Jag som var ledig hela veckan har nu plötsligt bara en ledig dag kvar! Vilket så klart både har sina för- och nackdelar. Det blir inte mycket gjort med mitt rum, men det blir desto mer pengar i plånboken. Men det har sitt pris också.. jag hinner inte träffa de vänner jag vill träffa. Har både ställt in en fikadejt och en biodejt. Trist, samtidigt behöver jag ju pengarna..... ååååh, riktigt svårt att säga nej i sådana lägen...

I kväll har jag hjälpt min fina lilla Malin med lite kemi över Skype (Hur bra är inte denna uppfinning!? Helt amazing!) och så har jag pratat en stund med min kära spanjorska! För att sedan återgå till Malin. Åh, vad det är mysigt att sitta och prata med sina vänner! Kärlek!

2 kommentarer:

  1. Ja skype är bra grejer det! :D Här gör vi reklam för det för alla vi träffar och säger att det en svensk uppfinning! schysst att bli kallad spanjorska också ;) Puss

    SvaraRadera
  2. Haha! Hlet rätt att marknadsföra allt som är bra med Sverige! ;-) PUss!

    SvaraRadera