tisdag 8 mars 2011

Lås in mig!

Alltså jag får ju ångest över mig själv. Så fort jag går utanför dörren hittar jag massor med saker som jag, enligt mig själv, verkligen behöver. Det vill säga; det går åt massor med pengar.

I dag har jag haft med mig en lista med saker jag ska köpa och annat som behöver fixas. På den listan stod det inte mycket om att köpa.. Trots det kommer jag hem med en svindyr (och visserligen också jävligt fin) mockajacka. 900 spänn gick den på!! Den är sjukt fin och den är äkta mocka, vilket innebär att den kommer att hålla i hela mitt liv typ.. och dessutom bara bli finare med åren. Den är slut i hela länet och jag känner verkligen att den är ett kap. Men! Jag behöver den verkligen inte... Jag har redan 4 jeansjackor, två riktiga skinnjackor, en fejkskinnjacka, två vårjackor i olika modeller och färger, en jacka som är lite som en träningsoverallsjacka och typ 8 kavajer! Jag är helt hopplös!! Just när det kommer till jackor och kavajer kan jag bara inte låta bli. Men inte vinterjackor, det köper jag inte. Finns bara fula! Jag är en svag människa. Åååh, nu har jag ångest! Jag behöver ju spara pengarna.

Det värsta är att om jag bestämmer mig för att lämna tillbaka den finns det nog ingen återvändo sen. Jag tror att den kommer ta slut. Typ nu! Bläääää

Jag lämnar nog tillbaka jackan i morgon... Jag ska bara prova den lite hemma. Tänk om jag ångrar mig liksom. Åh!!! I-landsproblem!!!!

Snälla någon; Lås in mig! (gör det inte på riktigt.. även om det nog faktiskt skulle behövas)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar