tisdag 12 juli 2011

Victors pride

Min kamera dog under priden så jag slänger upp några av Victors bilder.

I SoHo som jag dock inte följde med till. Sjukt mycket människor!!




Vissa hade skavsår.

Jag tror något gick fel med hans hårfärgning...








A different kind of family.. som Victor uttryckte det.




En pridehund!



Ruben och hans span - fotografen.


Victor har sett något intressant...


...en saftig rumpa! (och ett par rätt rejäla lår!)


Det var väldigt viktigt för killarna att vi skulle gå och köpa en varsin flaska vin... De menade att det är spansk kultur.

Ruben och hans Colombian. (Som han dock inte tyckte om, men Colombianen tyckte väldigt mycket om honom...)




Jag höll dock inte riktigt måttet för den spanska kulturen så killarna fick dricka upp mitt vin! Men de hängde inte läpp för det..!





Den enorma pride flaggan



Våra män!

Victors crew! (han är sjuksyrra)




Bilderna hamnade i lite oordning.. men så får det va'! 
Jag och min dator är inte sams idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar